MetaProducts Offline Explorer 4.9.2693 - دانلود صفحات وب
نوشته شده توسط : محسن

اگر می خواهید سایتی را در اختیار داشته باشید و بدون متصل بودن به اینترنت بین صفحات آن کاوش کنید و تمام فایل های موجود در آن را دانلود کنید سایت نرم افزاری دانلود رایگان بهترین نرم افزار کاوشگر آفلاین را برای شما تهیه دیده است.

MetaProducts Offline Explorer نرم افزار کاوشگر آفلاین برای ویندوز های 95/98/ME/NT/2000/XP/2003/Vista می باشد و قادر است به صورت نا محدود تمام سایت های مورد علاقه شما و FTP سایت ها را برای نمایش به صورت آفلاین بدون اتصال به اینترنت دانلود کرده به نمایش بگذارد و اجازه ویرایش آن ها را به شما بدهد. همچنین HTTPS, RTSP, PNM و MMS قابل شناسایی و دانلود با این نرم افزار می باشد. این نرم افزار با امکانات پیشرفته بسیاری که دارد شما را قادر می سازد تا به راحتی فایل های دانلود شده را ویرایش، مشاهده، کاوش و در میان صفحات دانلود شده جستجو کنید.

از امکانات منحصر به فرد نرم افزار Offline Explorer محدود کردن دانلود به سرور های خاص، جلوگیری از دانلود بعضی مسیر ها و مسیر هایی با کلمات خاص همچنین محدود شدن به دانلود نوع فایل های گزینش شده توسط شما و بسیاری از امکانات دیگر می باشد. این نرم افزار عالی سریعترین دانلود کننده صفحات وب شناخته شده است و با پشتیبانی بسیاری از تکنولوژی های شبکه همانند FTP، سرور های پروکسی، جاوا، اسکریپت VB، قالب (CSS)، ماکرو مدیا فلش, XML/XSL/DTD، جدول محتوا (TOC)، آکروبات (PDF)، فایل های AAM و M3U، ریل مدیا (RealMedia (.SMIL, .RAM, .RPM، کانال های MS شبکه (.NSC) و (VRML (.WRL, .WRZ، فایل های ویدئویی (QuickTime movies (.MOV و فایل های کوکی ساخته شده در HTTP سرور ها که قابلیت به اشتراک گذاری فایل های دانلود شده در اینترنت را به شما می دهد. سایت های دانلود شده را می توانید در مکان دلخواه و فرمت های مختلف ذخیره کنید.

MetaProducts Offline Explorer 4.9.2693 - دانلود صفحات وب

نرم افزار Offline Explorer برنده جایزه 5 ستاره ZDNet به عنوان بهترین و کار آمد ترین نرم افزار آفلاین شده است.

دانلوددانلود نرم افزار دانلود کننده صفحات وب (حجم : 4.78 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع





:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: